Elías Querejeta Zine Eskolako ikasleek leku nabarmena izango dute, Donostiako Zinemaldiaren 69. edizioan.

Ana Cristina Barragánek, Amat Vallmajorek eta Artur-Pol Camprubík beren film berriak aurkeztuko dituzte, WIP Latam, WIP Europa eta Nest Film Students sailetan.

2021/09/17

Elías Querejeta Zine Eskolak ordezkaritza zabala izango du, Donostia Zinemaldiaren 69. edizioan. Lehen hiru promozioetako ikasleek eskolan sortutako proiektu ugari ikusgai egongo dira, SSIFFen programazioan eta jardueretan.

Elias Querejeta Zine Eskolak 2019-2020 Ikasturtearen memoria aurkeztu du

Koronabirusak eragina izan duen arren, era presentzialean egin ahal izan zuen programa akademikoaren % 75a aurreko ikasturtean

2021/07/01

Elias Querejeta Zine Eskolak 2019-2020 ikasturteko memoria aurkeztu du, eskolaren bigarren urte akademikoaren berri ematen duena.  Ikasturtea 2019ko irailean hasi eta 2020ko abenduan amaitu zen. Martxoaren 13an, pandemiak eten egin zuen programa akademikoa, eta osasun krisiaren eragina berebizikoa izan da.

+ irakurri

Eva Sangiorgi izango da Elias Querejeta Zine Eskolaren Komisariotza graduondokoaren koordinatzaile berria

Sangiorgi Viennale - Vienako Nazioarteko Zinema Jaialdiaren zuzendari artistikoa da gaur egun

2021/05/13

Elías Querejeta Zine Eskola ha incorporado al equipo de coordinación académica del centro a Eva Sangiorgi (Faenza, 1978) que se convierte en la responsable del área de Comisariado de EQZE. Desde 2018 directora artística de Viennale, el Festival Internacional de Cine de Viena, Eva Sangiorgi se licenció en Ciencias de la Comunicación en Bolonia y realizó un Máster en Historia del Arte en Ciudad de México.

+ irakurri

EQZEk, Euskadiko Filmategiak eta SSIFFek ZINE: ikerketa zinematografikorako koadernoak argitalpenaren lehen alea plazaratu dute

Online argitalpen hau urtean bitan plazaratuko da, eta kultura zinematografikoak beste diziplina zientifiko eta humanistiko batzuekin dituen loturak aztertuko ditu, arreta berezia eskainiz euskal zinemari

2021/03/31

Lehenengo alean Nestor Basterretxearen zinematografia lana aztertu da, konstruktibismoaren ikuspuntutik, eta Maria Jesusen “Tatus” Fombellidaren lana aurkeztu da.