Foru Aldundiaren eta UPV/EHUren arteko hitzarmena, atxikitako unibertsitate zentro bihur dadin EQZE

Eskolaren egungo ikasketak Unibertsitateko berezko masterrak izango dira hemendik aurrera. Datorren ikasturterako izen-ematea ostiral honetan hasten da

2019/02/01

EQZE-n egindako ikasketak Unibertsitateko ikastegietan ematen direnen balio akademiko berbera izango dute. UPV/EHU-rekin koordinatuta, eskolak bere proiektu pedagogikoa mantenduko du autonomia osoz. Ostiral honetan hasiko da, otsailak 1, Elías Querejeta Zine Eskolako bigarren ikasturtean parte hartzeko epea, onartuak izateko aldian, eta maiatzaren 31n amaituko da.

+ irakurri

EQZEko ikasleek Tabakalerako zinema-programazioan parte hartuko dute

Hilabete honetan Eskolatik zikloa hasiko da, zinema-programazioari buruzko hausnarketan eta eztabaidan oinarrituta

2019/01/23

Eskolatik bi orriko leihoa da: batetik, Elías Querejeta Zine Eskolari begiratzen dio; eta, bestetik, eskolan bertan sortu den programa bat proposatzen du. Ikasturtean, hilean behin, EQZEko ikasleak Tabakalerako zinema-emanaldi bat programatzeaz arduratuko dira, eta filmek lotura izango dute haien ikasketa-programekin, zinemagile gisa egiten ari diren lanarekin edo zinemagintzari buruz duten jakin-minarekin.

+ irakurri

Canneseko Zinemaldiko zuzendariak eta Berlinaleko hurrengo zuzendariak EQZE-k eta Donostia Zinemaldiak antolatutako mintegi batean parte hartuko dute

Programak Thierry Frémaux, Vincent Maraval, Carlo Chatrian, Javier Martín eta Xabier Paya izango ditu parte-hartzaile

2018/12/14

Kritika eta Analisi Saioen Mintegiaren helburua Elías Querejeta Zine Eskolako ikasleei tresnak eta nolabaiteko ikuspuntua ematea da, eskola ondoko ibilbide profesionala zehaztu ahal izateko. EQZEk eta Donostia Zinemaldiak antolatutako jardunaldi hauetan industriako hainbat arlotako profesionalek eta adituek hartuko dute parte.

+ irakurri

EQZEk komisariatuko du "Bestelako argiak" erakusketa

Iruñeako Udalak bideoarte erakustaldiaren programazioa eskatu dio eskolari

2018/10/23

Elías Querejeta Zine Eskolako ikasleek bideoarte-erakustaldi berriaren programazioa diseinatuko dute, eta Iruñeko Alde Zaharreko kale eta txokoetan ikusgai egongo da Gabonetan. Iruñeko Udalak lankidetza-hitzarmen bat sinatu du eskolarekin, horren bidez bultzada emateko abenduaren 21etik urtarrilaren 1era hiriko erdiguneko hainbat gunetan garatuko den ekimenari.

+ irakurri

EQZEk bere ikerkuntza ekoizpena sustatu du

Nazioarteko lau proiektu berri jarriko ditu abian ikasturte honen hasieran eskolaren Ikerkuntza Sailak

2018/09/04

Andréi Tarkovski zinemagileari eta Donostia Zinemaldiari zuzendutako ikerketa proiektuez gain, ikuspuntu berrietatik aztertuko dira zinemagintza feminista, film artxiboen kontserbazioa eta, argitalpen digitalen bilduma baten bidez, euskal zinemagintza. Ikasleek parte hartze aktiboa izango dute nazioarteko proiektu horietan; ondoren, emaitzak hainbat formatutan argitaratuko dira.