EQZEk bere ikerkuntza ekoizpena sustatu du

Nazioarteko lau proiektu berri jarriko ditu abian ikasturte honen hasieran eskolaren Ikerkuntza Sailak

2018/09/04

Andréi Tarkovski zinemagileari eta Donostia Zinemaldiari zuzendutako ikerketa proiektuez gain, ikuspuntu berrietatik aztertuko dira zinemagintza feminista, film artxiboen kontserbazioa eta, argitalpen digitalen bilduma baten bidez, euskal zinemagintza. Ikasleek parte hartze aktiboa izango dute nazioarteko proiektu horietan; ondoren, emaitzak hainbat formatutan argitaratuko dira.

EQZEk lehen ikasturterako eskainitako 45 plazak bete dira

2018-2019 ikasturterako eskainitako plazak mundu osoko 113 eskaeren artean aukeraketa egin ondoren bete dira

2018/07/09

Ikasleen % 60 emakumezkoa da (27) eta % 40 gizonezkoa (18). 10 ikasle EAEkoak dira (Gipuzkoakoak 9); 17, estatuko beste toki batzuetakoak, eta, 18, atzerritarrak (Latinoamerikako 11). Ikasle atzerritarren jatorria askotarikoa da: Andorra, Argentina, Kolonbia, Ekuador, AEB, Mexiko, Erresuma Batua, Serbia, Tailandia, Ukraina eta Venezuela. Batez besteko adina 29 urtekoa da.

+ irakurri

Ikusmira Berriak programa egonaldi bikoitzekoa bihurtuko da

Helburua da errealizadoreek egonaldiari ahalik eta etekin handiena ateratzea. Horretarako, bi egonaldi egingo dira, otsailean eta irailean

2018/07/06

Egoiliarrek beren proiektuak lau astetan, otsaila eta martxoa bitartean, garatuko dituzte. Denbora horretan, ekoizle eta zinemagileen tailerretan parte hartuko dute eta adituen batzordeko kideen aholkuak jasoko dituzte. Martxotik irailera, zinemagileek beren proiektuan lan egiten jarraituko dute adituen online tutoretza jasoz. Irailean, berriz, Donostiara itzuliko dira.

EQZE Ikusmira Berriak programan sartu da

Elías Querejeta Zine Eskola egoitzen programan kide sartu izanari esker, hautatutako proposamenen kopurua lautik bostera zabaldu da

2018/05/24

Hautaketa batzordea Tabakalera, Donostia  Zinemaldiko eta, lehen aldiz, Elías Querejeta Zine Eskolako kideek osatzen dute eta, oraingo honetan, 31 herrialdetatik jasotako 155 proposamenen artean, Manuel Abramovich, Grigory Kolomytsev, Elena López Riera, Arantza Santesteban eta Nele Wohlatz egileen lanak hautatu dituzte.

+ irakurri

Beste egileen zineari buruz Tarkovskik zuen ikuspuntua

"Lezio galduen" bigarren zatian gogora ekarriko dugu etorkizuneko zinemagileen ikasketa-prozesua suspertzeko egileak zuen modua

2018/05/04

Hainbat zinemagileren inguruan egindako iruzkinak entzungo dira: Bergman, Bresson, Iosseliani, Kozintsev, Lumière anaiak edota Parajanov eta arreta berezia eskainiko diogu Tarkovskik Buñuelen zinemagintzari buruz esandakoari. Bertan izango dira Julen Abasolo, Cristina Álvarez, Pilar Carrera, Xabier Erkizia, Till Fellner, Giuseppe Lanci, Adrian Martin eta José Manuel Mouriño.