Donostia Zinemaldiari buruzko irakasgai bat izango du EQZEk

Komisariotzako ikasleek edizio baten prestaketa prozesua ezagutu eta zinemaldi eredu desberdinez eztabaidatuko dute

2018/03/23

“Zinemaldia eraikitzen” irakasgaia eztabaida formatu batean artikulatuko da, eta, ezagutza transmititu eta partekatzeaz gain, aukera bat izango da Zinemaldiarentzat ere, hark bere burua birpentsatzeko, identitate ezaugarriak berrikusteko, eta ikus-entzuleei, industriari edo komunikabideetako profesionalei dagozkien estrategiak eztabaidatzeko.

P. Adams Sitneyk hitzaldi bat emango du EQZEn

1961. eta 1998. urte artean egindako film labur hautaketa baten bitartez ilustratuko du bere 50 urteko esperientzia

2018/02/21

EQZEren eskutik emango duen hitzaldian, historialari estatubatuarrak ibilbide kronologiko zabal bat egingo du abiapuntua programazioaren diseinuak ikusleak entretenitu eta estimulatzea helburua zuenetik, zinemagile jakin batzuen inguruko programazio espezifikora eta Anthology Film Archives-en inguruan kanon filmiko berri baten ezarpenera arte.

EQZEk urtarrilaren 8an zabalduko du onarpen epea

Ikasketa planak hiru ibilbide ditu oinarri, Artxiboa, Kuradoretza eta Sorkuntza, eta prestakuntza teorikoa eta praktikak eskainiko ditu

2018/01/05

Elías Querejeta Zine Eskolak urtarrilaren 8an zabalduko du bere hiru graduondokoetarako (Artxiboa, Komisariotza eta Sorkuntza) izen-emate epea, eta maiatzaren 31ra arte mantenduko du zabalik. Gehieneko plaza kopurua 15 ikaslekoa izango da, espezialitateko, eta matrikularen prezioa 3.500 eurokoa izango da. Ikastaroa Donostiako Zinemaldiaren 66. edizioarekin batera abiatuko da.

+ irakurri

EQZEk fokua jarriko du Tarkovskiren lezio galduetan

Abenduaren 6an Tabakaleran ospatuko den lehen topaketan argitaragabeko materialak ikusi eta entzun ahal izango dira

2017/11/29

Lehen saioak konbinatuko ditu zinemagileak emandako ikasgai argitaragabeen lehen hautaketa baten entzunaldia eta haren obrarekin zerikusia duten beste esku-hartze artistiko batzuk. Ekitaldi horrek partaide izango ditu hauek: Andréi Tarkovskiren semea, Harkaitz Cano, Xabier Erkizia, Ángel Gutierrez, Menchu Gutiérrez, Ruxandra Kyriazopoulos-Berinde, eta José Manuel Mouriño

EQZEk Zinema (h)abian-en hartuko du parte

2005-2006 urtetik eskola eta institutuetan garatzen ari den zinemaren inguruko proiektu pedagogikoa da.

2017/11/14

Zinema (h)abian-ek bi helburu nagusi ditu: haur eta gazteei zinema arte, sorkuntza eta kultura gisa deskubritzeko aukera eskaintzea eta, beste alde batetik, hezkuntza testuinguruan sorkuntza zinematografikoak daukan indar pedagogikoa garatzea. Elías Querejeta Zine Eskolak eta Tabakalerak emango diote babesa proiektu honi gure lurraldean.

+ irakurri

Mintegi eta erakusketa bat aurkeztu ditu EQZEk

Zinema zurtza eta artxiboen sekretuak lantzen dituzten espezialistak, artistak eta aztertzaileak bilduko ditu programak

2017/10/16

Elías Querejeta Zine Eskolak nazioarteko mintegi bat antolatu du urriaren 26, 27 eta 28rako, gaitzat hartuta zinema amateurra, “izenik gabeko” filmak, eta autoretzaren kontzeptua, izenburu honen pean: Zinema anonimo eta zurtzaren historiak (eta estetikak). Aldi berean, ikusgai jarriko da "Izenik gabeko" zinema erakusketa eskolaren espazioan bertan.