Magdalena Orellana eta Marina Palaciok ordezkatuko dute EQZE Ikusmira Berriak-en zazpigarren edizioan

Jaione Camborda, Diego Céspedes, Elena Martín Gimeno and Jessica Sarah Rinland complete the program Rivasek osatzen dute programa

2020/12/02

Egonaldia zortzi astekoa izango da. Pandemiaren eboluzioak horretarako oztoporik jartzen ez badu, hautatutako bost zinemagileak martxoaren 15ean iritsiko dira Tabakalerara, eta apirilaren 25era arte garatu ahal izango dituzte beren proiektuak. Irailean itzuliko dira, Donostiako Zinemaldiarekin batera, egonaldiaren azken bi asteak egiteko.

+ irakurri

Donostia Zinemaldiaren eta zentsura frankistaren arteko erlazio konplexua: Zinemaldia 70 proiektuaren bigarren programa publikoaren ardatz

Zinemaldiak eta EQZEk antolatutako proiektu honen bigarren saioa Abenduaren 4an izango da Tabakaleran

2020/11/26

1960an egin zen Zinema Ikasleen Lehen Topaketaren inguruko polemika, 1968an programatu zen New American Cinema atzera begirakoak izan zituen arazoak eta 1971ko edizio tirabiratsua, Canciones para después de una guerra (Basilio Martín Patino, 1971) eta Liberxina 90 (Carles Duran, 1970) filmen debekuak markatutakoa, aztertuko dira.

+ irakurri

EQZE-ren ikasleen proiektuen presentzia garrantzitsua Donostia Zinemaldiaren 68. edizioan

Marina Palaciok eta Jaume Claret-ek film berriak estreinatuko dituzte Zabaltegi-Tabakaleran eta Nest topaketan

2020/09/18

Elías Querejeta Zine Eskolak ordezkaritza handia izango du Donostia Zinemaldiaren 68. edizioan; aurtengo Zinemaldia irailaren 18an hasiko da, ostiralarekin. Eskolako lehenengo bi promozioetako ikasleek eskolan bertan sortutako proiektu ugari txertatuko dira SSIFF jaialdiko programazioan eta jardueretan; hartara, eskolan garatutako lehenengotariko hainbat lan izango dira ikusgai.

Jaume Claret-ek ordezkatuko du EQZE Nest-en

"Ella i jo" bere pelikula berriak mundu osoko beste 12 filmerekin hartuko du parte

2020/08/14

Donostia Zinemaldian zinema-ikasleentzat egiten den film laburren nazioarteko lehiaketa da Nest, eta aurtengo ediziorako (XIX.a), 49 herrialdetako 165 eskolak aurkeztutako 348 film laburren artean hamahiru hautatu dira. Aukeratutako lanak –horietako zazpi, gizonezko zinemagileenak, eta gainerako seiak, emakumezko zinemagileenak– Alemania, Argentina, Kuba, Espainia, AEB, India eta Erresuma Batuko zentroetatik datoz.