Afektu digitalak

Eskolatik zikloa

Afektu digitalak

Maite zaitut eta mz gauza bera dira? Zer da maitatzea gorputz bat bestearengandik kilometrotara dagoenean? Zer da maitatzea bi gorputzek elkar ikusi, usaindu edo ukitu ez dutenean? Afektuak Zoom bidez garraia daitezke segundoko milaren batean? Isolamenduak eta topaketak digitalek markatutako urte baten ondoren, geure buruari galdetzen diogu ea zer den bestearekin egotea, eta ea posible den pixelen bidez elkarrekin bizitzea. Afektu Digitalak teknologiaren bidez erlazionatzeko moduak aztertzen dituen programa da, Google Mapsen, GTAren, ordenagailu primitibo baten, Zoom bidezko online klase baten eta digitalki distortsionatuta aurkitutako metraje baten bidez gizatasuna bilatzea da.

* EQZEren 2020-2021 Ikasturteko ikasleek komisariatutako Eskolatik zikloaren saioa

+ irakurri

Tabakalera - Zine 1

2021/06/25 - 19:00

Salneurria:

Espero tu (re)vuelta

Eskolatik zikloa

Espero tu (re)vuelta Eliza Capai (Brazil, 2019, 93 min.)

2013 urteaz geroztik Brasilen krisi politiko, sozial zein ekonomikoaren sakontzearekin, ikasleek kaleak hartu eta eskolak okupatu zituzten, kalitatezko eskola publiko eta herri benetan inklusibo baten aldeko protesta jendetsuak aurrera eramanez. Espero Tu (Re)Vuelta pelikulak ikasleen borrokak laguntzen ditu 2013ko ibilaldietatik, 2018ko Jair Bolsonaro  presidentearen garaipenera arte. Ikasleen mugimenduak berak inspiratu bakarrik ez, eta ikasle mugimendutik bertatik egindakoa da pelikula hau. Borrokaren hiru ardatz nagusi ordezkatzen dituzten hiru ikasleren ahotsek zuzentzen dute pelikula, hiruren artean narratiba leian jartzen duten aldi berean, mugimenduaren gatazkak eta konplexutasunak azaltzen dituzte. Espero Tu (Re)Vuelta Berlineko zinemaldian estreinatu zen, Generation sailean, bertan, Amnistia Internazionalaren saria eta Heinrich Böll fundazioaren Bakearen saria jaso zituelarik.

+ irakurri

Tabakalera - Zine 1