Onarpena

flecha

Elías Querejeta Zine Eskola unibertsitate eskola da, UPV/EHUra atxikia, eta graduondoko ikasketak eskaintzen ditu pertsonen arteko konpromisoaren testuinguruan eta zineman erabat murgilduta

Zinemagintzaren inguruko bizipena eta azterketa intelektuala egin nahi duten eta lanbide berriak esploratu nahi dituztenentzat leku ezinhobea da EQZE. Zinemagintzari buruzko ideia eta berrikuntza zentroa denez, ezinbestekoak dira parte hartzaileen konpromisoa, heldutasuna eta inplikazioa. Ikasleak eta irakasleak mundu osokoak izan daitezke.

Elias Querejeta Zine Eskolaren plan akademikoa eratuta dago, bai goi mailako unibertsitate titulu bat (lizentzia edo gradua) duten edo hura lortzeko prozesuan dauden ikasleentzat, bai zinema eskolaren batean egresatu diren ikasleentzat. Salbuespen gisa, aurre baldintza horiek bete gabe zinema esperientzia egiaztatua duten hautagaien kasu partikularrak aztertuko ditu zentroak.

2023-2024 ikasturtean onartzeko epea otsailaren 1ean hasiko da.

Izen ematea soilik egin daiteke orrialde honetan dagoen formularioaren bidez.

Hautapen prozesuan parte hartzeko prozedura honako hau izango da:

01.- Datu pertsonal eta akademiko guztiak emateaz gainera, hautagaiek zer espezialitatetan parte hartu nahi duten adieraziko dute, lehentasun hurrenkeran. Onarpen epaimahaiak informazio hori baloratuko du, baina hautagaiak beste ibilbide batzuetan parte hartzera gonbidatu ahal izango ditu.

02.- Hautagaiek, eskaerarekin batera, dokumentu hauek aurkeztu beharko dituzte:

• Biografia labur bat (ikus adibideak).
  • Motibazio gutuna edo bideoa.
  • Curriculum vitae.
  • Portfolioa.
  • Txosten labur bat, non ikasleek ikasturtean garatu nahi duten proiektuaren nondik norakoak azalduko dituzten. Proiektuaren formatuta eta tipologia librea da.
  • Titulua eta/edo espediente akademikoa.

Hautagaiek egokitzat jotzen dituzten dokumentu eta material osagarriak ere aurkez ditzakete. Ez da gomendio-gutunik onartzen.

Dokumentuak euskaraz, gaztelaniaz ala ingelesez aurkez daitezke.

Plazen muga 15 ikaslekoa da, espezialitate bakoitzeko.

Hautaketa prozesua onarpen epearekin batera hasiko da (otsailaren 1ean); beraz, gerta daiteke plazen kupoa betetzea epe hura amaitu aurretik. Salbuespen gisa, zentroak onarpen-epea luzatzeko eskubidea gordeko du plaza hutsak gelditzen badira.

Eskaerak Onarpen Epaimahaiak eta zentroko Zuzendaritza Akademikoak ebaluatuko dituzte.

Lehen balorazio bat egin ondoren, hautagaiei elkarrizketa baterako deitu ahal izango zaie (presentziala edo online).

Zentroak eskaeraren erantzuna jakinaraziko die hautagaiei. Hiru hauetakoren bat izan daiteke: onartua, itxarote zerrendan edo ez onartua.

Itxarote zerrendan geratzen diren hautagaiek zerrenda horretan jarraitu nahi dutela berretsi beharko dute. Egoera behin betiko erabaki gabe gera daiteke abuztuaren amaierara arte; hots, hautapen prozesua behin betiko amaitu arte.

EQZEk eskatzaileei beren egoerari buruzko informazioa emateko eskubidea du, prozesuaren edozein unetan.

Komunikazio guztiak onarpen eskaeran adierazitako helbide elektronikora igorriko dira.

Behin onarpena jakinarazita, aukeratutako hautagaiek astebete izango dute proposatutako plaza onartzen dutela berresteko.

Plaza onartu ondoren, onartutakoei jakinaraziko zaie 15 eguneko epea dutela nahitaezko dokumentazio hau aurkezteko:

01.- Europako Unibertsitate Eremutik kanpoko herrialdeetako ikasleek, titulu homologaturik ez dutenek, UPV/EHUko E-5 inprimakia aurkeztu beharko dute sinatuta. Horrez gainera, titulua eta ikasketa-espedientea eskaneatuta aurkeztu beharko dituzte.

02.- Unibertsitateko ikasketarik ez duten ikasleek UPV/EHUko II. inprimakia aurkeztu beharko dute sinatuta. Inprimaki horri unibertsitatera sartzeko bide emango dieten dokumentazioa erantsi beharko diote (batxilergoko titulua, adibidez), eta beren lan esperientzia justifikatu (Gizarte Segurantzak emandako lan bizitza erantsi behar da).

03.- EQZEra sartzeko tituluaren fotokopia konpultsatuta.

Dokumentazio guztia gaztelaniara itzulita egongo da (hizkuntza hauetako dokumentazioa izan ezik: frantsesa, ingelesa, italiera eta portugesa).

Hautatutako hautagaiek, beharrezkoa den informazio guztia jasoko dute, besteak beste, matrikula formalizatzeko eta ordaintzeko epeak eta moduak.

Ikaslea EQZEn onartuta egongo da plaza gordetzeko seinalea adierazitako epean ordaindu eta arestian aipatutako dokumentazioa aurkeztu ondoren. Hautatutako hautagairen batek plaza-erreserbaren zenbatekoa ordaindu ondoren baja hartzen badu, ezingo du ordaindutako kopurua berreskuratu.

Matrikula formalizatzeak berarekin dakar programa onartzea.

2023-24 Ikasturtearen matrikularen kostea zehazteke dago.

Harremanetarako formularioa

ARDURADUNA
Elias Querejeta Zine Eskola

HELBURUA
Web atariko harremanetarako formularioaren bidez edo harremanetarako beste bitarteko batzuen bidez (posta elektronikoa edo telefonoa) egindako edozein motatako eskaerak edo eskaerak kudeatzea.

LEGITIMAZIOA
Interesdunaren beraren baimena.

HARTZAILEAK
Ez zaie daturik lagako hirugarrenei, legezko errekerimenduetan izan ezik.

NAZIOARTEKO TRANSFERENTZIAK
Datuak ez dira inoiz Europako Ekonomia Erkidegotik kanpo aterako.

ESKUBIDEAK
Honako eskubide hauek dituzu:

• Datuak eskuratzeko.
  • Zuzentzeko.
  • Aurka egiteko.
  • Ezabatzeko edo ahazteko eskubidea.
  • Tratamendua  mugatzeko.
  • Informatzeko.
  • Datuak eramateko.
  • Erabaki indibidual automatizatuen xede izateari uko egiteko.

INFORMAZIO GEHIGARRIA
Informazio gehigarria edo zehatza eska dezakezu hemen:
Elias Querejeta Zine Eskola
Tabakalera · Andre zigarrogileak plaza, 1 - 20012 Donostia / San Sebastián